Busansblogg

Alla inlägg under augusti 2011

Av Titti Carlsson - 31 augusti 2011 21:28

  killar ger kärlek för att få sex, tjejer ger sex för att få kärlek.


en cigarett är en avlång pinne med glöd i ena änden och en idiot i andra. Kopiera & klistra in på din logg om du inte röke.


medan du skriker åt din kvinna, finns det en man som önskar han kunde viska i hennes öron.
medan du förnedrar, kränker och förolämpar henne, finns en man som vill påminna henne om hur vacker hon är.
medan du sårar henne, finns en man som önskade att han kunde ta bort hennes smärta.
medan du får henne att gråta,finns en man som vill stjäla leendet från henne.


 Jag har tappat min oskuld,kan jag få din,

Dessa citat kommer fr min dotter Mimmi,,mamma loves u  


Så mina vänner nu är min agent stund över för denna kvällen  ,ha nu en bra natt vänner

Av Titti Carlsson - 31 augusti 2011 21:28

  killar ger kärlek för att få sex, tjejer ger sex för att få kärlek.


en cigarett är en avlång pinne med glöd i ena änden och en idiot i andra. Kopiera & klistra in på din logg om du inte röke.


medan du skriker åt din kvinna, finns det en man som önskar han kunde viska i hennes öron.
medan du förnedrar, kränker och förolämpar henne, finns en man som vill påminna henne om hur vacker hon är.
medan du sårar henne, finns en man som önskade att han kunde ta bort hennes smärta.
medan du får henne att gråta,finns en man som vill stjäla leendet från henne.


 Jag har tappat min oskuld,kan jag få din,

Dessa citat kommer fr min dotter Mimmi,,mamma loves u  


Så mina vänner nu är min agent stund över för denna kvällen  ,ha nu en bra natt vänner


  Mimmi   

Av Titti Carlsson - 31 augusti 2011 18:52

Jag som 42 åring tänkte skola om mig till reklam kritiker.De finns ju kritiker i allt annat så varför inte i den dyra reklamen.EX Bauhaus som gör reklam för billigt dåliga saker som bara gå sönder,Den nya mag medicinen som få dig till att kunna många språk så fort du bara tuggat sönder den,Willys vid midsommar där de står en stackare som säger,Vad gör man INTE  med jordgubbar,jo man äter dom så fort som möjligt.Sen har vi ju vårat svenska under Maria Motezzami som gå runt horizonten,spela golf själv fast de är ett sociallt spel,ser san dbara i öknen,tro vi ska vara glada att USA tar hand om henne åt oss.Sen all schampo som är så bra mot mjäll,ändå gå alla runt med vita pricka på axlarna,Ser en transvestit  som gapa som en sparv unge för de saknas når i lilla väskan,sen ser man den lilla papillonen som slicka med glädje i sig läppstiftet,och reklamen handla om mascara.Plus att jag nu sett reklam på intenet hur du ska få hjälp med att vara otrogen?


Så nu lite god kritik,,,vad säger vi om ICA,,är dom goa eller,de är ju som en roman,deckare och komedi.Durasell batterierna för nåt år sedan där man lufter av locket från tallriken å 2 st kaniner håller verkligen på som 2 st kaniner. Även Gert Fyllkings om att man ska värna om miljön,när han släpper en luftare och knutten vill veva ner rutan i bilen,Fyllking värna om miljön å behåller den frächa lukten i bilen.   


Så gott folk nu ska jag snart till jobbet ,men fortsättning följer inom mitt nya yrke en annan dag,,kram fr mig til er alla     

Av Titti Carlsson - 30 augusti 2011 09:05

Morgon stund har guld i mun ,iallafall i bland.I dag har vi lite projekt på G jag å Anna.Anna lånade min  nya  fina bil i går,skulle trycka på knappsattsen för att öppna rutan då flög varenda knapp ner i dörren hmm kan ej fatta hur detta kan hända, men de ska bli spännade  å höra vad dom säger om detta på bilfirman.Sen blir de om möblering i Annas sovrum.Så fram med dom stora musklerna  å ta i.Nu haft besök här av den stora dottern ,trevligt de.Kaffet nere å nu blir de ut å fixa.kram på er alla

Av Titti Carlsson - 29 augusti 2011 13:27

Ja vad säger man.Brukar ju säga att man inte är för gammal för nåt så tänkte testa detta med.Har ju mycket man fundera på i livet,vad som händer runt om en och i samhället,inte snacka om vad man tycker om mycket,som retar en eller gör en glad.Så vi börja väl med att tala om varför jag har mitt blogg namn.En av mina bästa vänner tyckte detta passade in på mig(hon kommer säkert kommentera detta)    .Jag är ju ärlig,säger vad jag tycker och stå för de och mina  misstag med,Kan kritisera och även ta kretik med ett leende på läpparna.Fråga mig nåt och du få höra sanningen direkt,den kan svida ont men oärlighet svider värre när sanningen kommer fram.Bli nu inte oroliga ,jag kan även vara mycket ömsint flicka och snäll,rar,,Citat för dagen är,,,var dig själv,vänd dig inte om och fundera på vad folk tycker,gå din egen väg låt ingen trampa på din väg om dom inte förtjänat detta,

Idag har jag koll på VM, fundera på varför tjejerna å killarna har så tajta byxor? ska väl inte klaga på killarnas tajta för visso,,men man tappar ju konstratinonen på idrotten när man ser dom,så kan ju tänka mig varför de är så många män på läcktarn.Men de klart, i svensk tv är de ju det närmaste porr vi kommer  ,äntligen få vi lite tillbaka för vi betala tv licens.Nu skickar jag en kram till alla och hoppas på att vara välkommen hit till bloggen,,,  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards