Busansblogg

Direktlänk till inlägg 13 september 2011

Dag 9 En dag i mitt liv

Av Titti Carlsson - 13 september 2011 08:57

En dag i mitt liv.Ja den kan vara mycket fartfylld eller hur slapp som helst.men vi tar väl dagen i  går då.


Vakande kl 6 på jobbet,har ju jobbat natt,SÅ jäkla svårt att sova där.Då tänker ni säkert,sover hon på jobbet??Ja jag har sovande jour,men har ett helskotta att sova.Så kl är 6 på morgonen och jag starta den med en kopp  och en  .De är alltid starten på morgonen för att komma igång.Sätter mig vid datan och kolla runt lite om de hänt nåt när jag sov.Sen nån timme senare fixar jag de sista på jobbet sen hem kl 9,00.Väl hemma blir det repris på morgonen,kaffe,cigg och datan.Sen blir de frulle när magen skriker efter mat.På byn ,göra ärenden,handla,.Sen oftast tar jag en siesta     , vilken jag gjorde i går ,på ca 2 timmar Emmy på besök,sen var de middag som Anna styrde upp.I går bjöds det på potatis mos och falukorv i ugn,skit gött var det .Tv,datan,sen i väg igen till jobbet kl 20 för att köra en  natt till ..


Mina dagar är väl inte så spännande när jag jobbar.Mera spännande och roligare när jag har några dagar ledigt,då passa man på att hitta på lite mera skoj,,kramis i regnet nu mina vänner,,,mera kommer senare i dag,,,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Titti Carlsson - 1 oktober 2011 08:34


Tittit liv,ja gott folk.Tänker inte trötta ut er med gammal skit.Men de jag gott igen på kort tid,kan man tycka man ska gå igenom ett halvt liv.Men en annan är ju snabb,ta allt samtidigt    Har haft mycket negativt,men mycket positivt med och de ...

Av Titti Carlsson - 28 september 2011 08:27

I dag kör vi på med mina bästa och sämsta egenskaper  Detta kan ju bli riktigt kul,har frågat mina facbooks vänner om detta. ,                                                                                                                          ...

Av Titti Carlsson - 27 september 2011 17:55

Hej igen och välkommna tillbaka,,I dag kör vi en middag med fem trevliga,snygga,intressanta begåvade,hatade,älskade,grymma osv,,Män,    Själv klart för mig så bjuder jag ju in Läcker biten.Risken är väl att de inte bli så mycket ätande för min de...

Av Titti Carlsson - 26 september 2011 11:19

Hej älskade blogg vänner.Nu har jag haft semester fr bloggen några dagar  ,Funderat nu på de här med våran lista här.Tro jag hoppar över vissa saker i denna,för tycker ju vissa av sakerna gå in i varandra.Tänker ta de jag tycker är roliga,spännande o...

Av Titti Carlsson - 21 september 2011 07:51

Hej å hopp igen blogg vänner.Idag ska jag ta nån talang jag vill ha och varför.   Varför inte vara nöjd som man är,varför hoppas och önskar jämt. Tycker jag har talanger så de räcker.Har vunnit SM i biljard,kört folkrace,tävling simmat,spelat h...

Ovido - Quiz & Flashcards