Busansblogg

Direktlänk till inlägg 14 september 2011

Dag 11 En ny sanning om mig själv

Av Titti Carlsson - 14 september 2011 08:34

En ny sanning,de blir inte lätt.För så ärligt rakt fram som jag är så vet väl dom mesta allt och tyvärr mer än mig själv om mig också.Denna frågan skulle andra få svara på ,för finns säkert nåt jag inte vet om mig själv 


Men finns kanske nån stackare som undan kommit sanningen.


Som 15 åring var jag ju en av dom värsta,tyckte många.Så där finns ju en ryslig sak,men tro nog dom flesta vet detta.Så vi tar något annat.


Hässleholm en kväll efter Tropic, trevligt disco mitt i veckan,med massor av millitärer och snygga boys.Jag och min vän var där oftast varje onsdag.Just denna kvällen var de ju extra kul,hittade lite killar att festa vidare med,å vem sa NEJ till detta.Inte vi iallafall,,,åå nej,,,här ska vi ha kul.SÅ, för att ta oss dit körde jag som ansåg mig nyktrast,I en ej så synlig Audi,hahahah,,,Målad i svenska flaggans färger,SÅ ja vi syntes mer än väl.Då kom våran laglydiga långa arm och stoppades oss.Har nog aldrig känt mig så billig i hela mitt liv.Kort kjol,nät strumpor,långa stövla och ser ut som jag fattar ingenting. In i de blå vita bilen,körd till sjukhuset för blodprov.ÅÅ yes,jag som verkligen älskar sprutor.Men bara  att gilla läget.Där efter till stationen,men lite upplysningar om hur DUM jag var, är och förbli om jag gör detta igen.Men trevlig som man är fjäskade jag ju till oss skjuts dit vi skulle,ville ju inte gå i stan vid denna tiden.Snälla gubbar dom som tog mig.SÅ,vänner där rök körkortet i 6 månader.Men som man bädda få man ju ligga,, Så ,lärda jag mig nåt av detta,njaaa,,klart man gör men tar man vara på den lärdomen,,de är dagen fråga,blir man vuxen nån gång,,,Tänk på de i dag ni där ute i världen,,,

 
 
Ingen bild

I was there!!!!

14 september 2011 13:33

*host*harkel*...jag vet någon som erbjöd dom snälla farbröderna en åktur när dom påpekade bilens utseende och snabba framfart....

Titti Carlsson

14 september 2011 13:39

hahaha jaaa,,,men bilen var ju unik,,tänk vad glada dom blitt om du fått en tur,,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Titti Carlsson - 1 oktober 2011 08:34


Tittit liv,ja gott folk.Tänker inte trötta ut er med gammal skit.Men de jag gott igen på kort tid,kan man tycka man ska gå igenom ett halvt liv.Men en annan är ju snabb,ta allt samtidigt    Har haft mycket negativt,men mycket positivt med och de ...

Av Titti Carlsson - 28 september 2011 08:27

I dag kör vi på med mina bästa och sämsta egenskaper  Detta kan ju bli riktigt kul,har frågat mina facbooks vänner om detta. ,                                                                                                                          ...

Av Titti Carlsson - 27 september 2011 17:55

Hej igen och välkommna tillbaka,,I dag kör vi en middag med fem trevliga,snygga,intressanta begåvade,hatade,älskade,grymma osv,,Män,    Själv klart för mig så bjuder jag ju in Läcker biten.Risken är väl att de inte bli så mycket ätande för min de...

Av Titti Carlsson - 26 september 2011 11:19

Hej älskade blogg vänner.Nu har jag haft semester fr bloggen några dagar  ,Funderat nu på de här med våran lista här.Tro jag hoppar över vissa saker i denna,för tycker ju vissa av sakerna gå in i varandra.Tänker ta de jag tycker är roliga,spännande o...

Av Titti Carlsson - 21 september 2011 07:51

Hej å hopp igen blogg vänner.Idag ska jag ta nån talang jag vill ha och varför.   Varför inte vara nöjd som man är,varför hoppas och önskar jämt. Tycker jag har talanger så de räcker.Har vunnit SM i biljard,kört folkrace,tävling simmat,spelat h...

Ovido - Quiz & Flashcards