Busansblogg

Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Dag 15 den bästa egenskapen hos min bäste vän

Av Titti Carlsson - 18 september 2011 08:55

Få väl börja dagen 15 med att säga jag är lyckligt lottad att ha fler än EN bästa vän. Ja få väl säga vad jag tycker bästa vännen,vänner ska ha för bra egenskaper för att bli min bästa vän 


Absolut nummer ETT är,lojalitet   I detta menar jag.


Ärlighet,man ska vara en bra lyssnare,men vill även att dom säger vad dom tycker fast det kan göra ont. Dom skall finnas till för dig vilken tid på dygnet som helst.Kunna ge och ta.Man ska kunna gråta och skratta ihop.


Lita på är en viktig dygd,Bli osams och prata om de,så man löser saker 

direkt.Man kan lyssna på andra men ta de med din vän direkt.


Jag själv tycker ju att jag stå upptill detta.Har en del arbetskamrater som jag har som bästa vänner(se gårdagens inlägg)På jobbet för mig är det arbetsrelaterat.Där kan vi bråka och bli snea på varandra,sen kan vi gå ut och ta en öl och skratta ihop igen.För de stanna på jobbet inte inom oss i våran fritid ihop


 Att alltid finnas till,tänk på de ni som har några bästa vänner,ta vara på dom ni har.De kan bli en dyrbar förlust annars Jag vet,men jag har fått tillbaka mina.Love u  

 
 
Anna

Anna

18 september 2011 19:40

Vackra och viktiga ord...

http://annalandin.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Titti Carlsson - 1 oktober 2011 08:34


Tittit liv,ja gott folk.Tänker inte trötta ut er med gammal skit.Men de jag gott igen på kort tid,kan man tycka man ska gå igenom ett halvt liv.Men en annan är ju snabb,ta allt samtidigt    Har haft mycket negativt,men mycket positivt med och de ...

Av Titti Carlsson - 28 september 2011 08:27

I dag kör vi på med mina bästa och sämsta egenskaper  Detta kan ju bli riktigt kul,har frågat mina facbooks vänner om detta. ,                                                                                                                          ...

Av Titti Carlsson - 27 september 2011 17:55

Hej igen och välkommna tillbaka,,I dag kör vi en middag med fem trevliga,snygga,intressanta begåvade,hatade,älskade,grymma osv,,Män,    Själv klart för mig så bjuder jag ju in Läcker biten.Risken är väl att de inte bli så mycket ätande för min de...

Av Titti Carlsson - 26 september 2011 11:19

Hej älskade blogg vänner.Nu har jag haft semester fr bloggen några dagar  ,Funderat nu på de här med våran lista här.Tro jag hoppar över vissa saker i denna,för tycker ju vissa av sakerna gå in i varandra.Tänker ta de jag tycker är roliga,spännande o...

Av Titti Carlsson - 21 september 2011 07:51

Hej å hopp igen blogg vänner.Idag ska jag ta nån talang jag vill ha och varför.   Varför inte vara nöjd som man är,varför hoppas och önskar jämt. Tycker jag har talanger så de räcker.Har vunnit SM i biljard,kört folkrace,tävling simmat,spelat h...

Ovido - Quiz & Flashcards