Busansblogg

Direktlänk till inlägg 16 september 2011

Dag 12 en bild på något jag vill ha nu

Av Titti Carlsson - 16 september 2011 08:33

Starta med en ursäkt tille rsom läser min blogg.Har inte haft lusten och dåligt med tid,men nu kör vi på igen.I dag har vi ju en bild på någont jag vill ha.Hmmm man kan inte alltid sätta bilder framför saker,,


Jag skulle vilja ha ett problem fritt år.Är det något vi alla delar så är det problem,men vem fan är utan dom.Så detta är ju något vi inte är ensamma om i allafall.Tänk att vakna upp och inte behöva tänka dåliga tankar utan goda och njutsamma.


År det inte jobbet vi fundera över,så är det våra barn.Den stora biten i allas liv är ju,problemet Dom som har dåligt med,fundera på hur ska vi klara denna månaden och hur blir de nästa,,detta går EJ.Folk med gott om denna vara är nog inte mer glada och problem fria.Hur ska vi placera detta nu.vem ska få ärva,vem tycker om mig för den ja är och inte mina pengar.De problemet slipper vi normal fattiga ,för de är OSS dom gillar inte pengarna.


jag vill ha ett kort på problem fritt,,men de finns ej att fota,,för det finna inget problem fritt i våran värld,,,kram på er alla,,,

 
 
Anna

Anna

16 september 2011 09:51

Ja du, vem önskar sig inte det..
En utopi precis som fred på jorden..
Åter en gång kloka ord.

Och mycket av bekymren delar vi på..
Kram <3

http://annalandin.bloggplatsen.se

Titti Carlsson

17 september 2011 11:20

Ja som tur är slipper jag ensam ta hand om dom jämt,skönt,dig kan man lita på ,kramis

 
Delicia

Delicia

16 september 2011 17:52

Tänk vad underbart att vakna och bara njuta av dagen utan problem och negativa människor som stör ens vardag och de som säger att pengar inte löser problem de har fel det hade löst en hel del ha en go helg fina du det skall jag imorgon startar vi men en ny tatuering <3

http://enkampomattandas.blogspot.com

Titti Carlsson

17 september 2011 11:23

Ja du gumman,tro du vi någonsin få uppleva den morgonen??ska bli kul att se din tatto sen när den är klar.Tänkt med på att utöka mina lite,,kommer snart,,,kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Titti Carlsson - 1 oktober 2011 08:34


Tittit liv,ja gott folk.Tänker inte trötta ut er med gammal skit.Men de jag gott igen på kort tid,kan man tycka man ska gå igenom ett halvt liv.Men en annan är ju snabb,ta allt samtidigt    Har haft mycket negativt,men mycket positivt med och de ...

Av Titti Carlsson - 28 september 2011 08:27

I dag kör vi på med mina bästa och sämsta egenskaper  Detta kan ju bli riktigt kul,har frågat mina facbooks vänner om detta. ,                                                                                                                          ...

Av Titti Carlsson - 27 september 2011 17:55

Hej igen och välkommna tillbaka,,I dag kör vi en middag med fem trevliga,snygga,intressanta begåvade,hatade,älskade,grymma osv,,Män,    Själv klart för mig så bjuder jag ju in Läcker biten.Risken är väl att de inte bli så mycket ätande för min de...

Av Titti Carlsson - 26 september 2011 11:19

Hej älskade blogg vänner.Nu har jag haft semester fr bloggen några dagar  ,Funderat nu på de här med våran lista här.Tro jag hoppar över vissa saker i denna,för tycker ju vissa av sakerna gå in i varandra.Tänker ta de jag tycker är roliga,spännande o...

Av Titti Carlsson - 21 september 2011 07:51

Hej å hopp igen blogg vänner.Idag ska jag ta nån talang jag vill ha och varför.   Varför inte vara nöjd som man är,varför hoppas och önskar jämt. Tycker jag har talanger så de räcker.Har vunnit SM i biljard,kört folkrace,tävling simmat,spelat h...

Ovido - Quiz & Flashcards